Czy jest tu obecny ktoś, komu trzeba przedstawiać Ibisa Ripmo? Kultowy już, sprawdzony w bojach przez prosów, takich jak choćby Kasia Burek, Ripmo wjechał właśnie na pełnej w nowej specyfikacji 2022.

Same same but different.

Geometria roweru w nowej odsłonie nie zmieniła się – stromy, 76-stopniowy kąt rury podsiodłowej zostaje ten sam. Wygodna pozycja rowerzysty, tak ceniona przez wszystkich, którym zdarzają się często długie jazdy na Ripmo, wciąż gwarantowana. Stabilność i niezawodność na zjazdach, komfort i przewidywalność na podjazdach – tego również można być pewnym, wybierając model 2022. Nie zmieniono także nic w kwestii upakowania sztycy – rama S łyknie sztycę o skoku 125-150 mm, M i L zmieszczą 160-180 mm, a XL da radę nawet z 210 mm.

Jeśli chodzi o miejsce dla opony – i tu twórcy nowego Ripmo postawili na to, co sprawdzało się świetnie do tej pory. Chcesz jeździć na oponie 2,6” – żaden problem, zupełnie tak samo, jak do tej pory.

Ripmo jak był, tak wciąż jest kompatybilny z damperami powietrznymi oraz sprężynowymi. Zawieszenie roweru jest aktywne w całym skoku, dzięki czemu utrzymuje bez przerwy doskonałą przyczepność.
Wciąż też możesz liczyć na dożywotnią gwarancję na ślizgi IGUS. Jesteśmy ich tak pewni, że nie było co kombinować również i w tym temacie.

Co w takim razie zmieni się w nowym roku? No cóż, czasem lepsze bywa wrogiem dobrego i naprawdę specom z Ibisa zależało, żeby nie przekombinować. Ale jest jedna rzecz, której zmiana zapowiadała się od pewnego czasu.

Nowe zawieszenie – na przedzie, na tyle.

Już od roku zawodnicy teamu EWS Ibisa jeżdżą na widelcach Fox 38. Teraz przyszedł czas na 38-mki w rowerach dostępnych dla każdego. Mała zmiana, a jednak robi cholernie dobrą robotę! Ach, prawie zapomnielibyśmy dodać – tylny amortyzator jest również z serii 2022.

Fox 38 w Ripmo 2022 to super wiadomość dla każdego, kto chce znaleźć granice możliwości swoich i roweru – to na tym sprzęcie jeżdżą prawie wszyscy pro riderzy w EWS a pod względem samych „bebechów” widelec nie różni się znacząco od zjazdowej 40-ki

Piotr Starzecki, ojciec dyrektor w Beastie Bikes

Do zestawu w Ripmo znajdziecie oczywiście damper Fox Factory Float X2. Konstrukcja twin tube i niezależne regulacje wszystkich czterech tłumień pozwoli ustawić damper dokładnie tak, jak chcesz. Dodatkowa dźwignia Climb Lever pomoże zaś na podjazdach.

Zamawiając dla Was rowery nie wybrzydzaliśmy w kwestii pozostałych komponentów – niestety ciągle są problemy z ich dostępnością. Wszystkie rowery przyjeżdżają na sprawdzonym secie Deore 61xx, który jest dobry bo jest tani i dobry. Jeżeli macie szczęście, na pewno uda się Wam zrobić upgrade we własnym zakresie lub w sklepie, w którym odbieracie swojego Ibisa.

Panie kierowniku, to jak go zdobyć?

I teraz uważaj. Wiadomość miesiąca jest taka, że już teraz, w październiku 2021 zjechały do nas nowe maszyny rodem z przyszłości – z zawieszeniem w specyfikacji 2022. Robimy więc szybki skok w czasie i mamy w sprzedaży Ibisy Ripmo 2022.

Rowery kupicie w każdym ze sklepów znajdującej się na naszej liście dealerów. Dla ułatwienia macie tutaj ten LINK. Nie ma za co!

INNE WPISY z bloga:

Nowa fabryka Ibisa

Co powiesz na małą wycieczkę do Kalifornii, do miejsca, gdzie powstał nowy rower Ibis Exie? W tej miejscówce rowery są tworzone dzięki energii słonecznej!

Po początku – cz.1

Życie często uczy nas, że początki są trudne. Historia Ibis Cycles pokazuje, że początki mogą być wesołe! Przyjaciele Scota Nicola – Jacquie Phelan i Don Cook – przypominają te piękne czasy w swoich listach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.