Ripmo AF / Wstęp

Ripmo AF przekazuje geny wielokrotnie nagradzanego, karbonowego brata do szerszego grona. Ma dokładnie to, co kochamy w karbonowym Ripmo: progresywną geometrię, świetne zawieszenie i 7 letnią gwarancję. A co najważniejsze, cały rower możesz kupić już za normalne pieniądze.

Ostatni aluminiowy rower zrobiliśmy w 2002r. – w branży rowerowej to nie jest długo, to jest epoka, albo i dwie. Gdy przyszedł czas na pierwszego „nowożytnego” aluminiowego Ibisa zadaliśmy sobie ważne, ale to zajebiście ważne pytanie: komu ma służyć? I uznaliśmy, że najlepszą odpowiedzią jest: jak najszerszej grupie riderów. 

Ripmo AF / Hajlajtsy

Jest metalowy!

Podczas naszej długiej historii, od niezręcznego czasu dorastania w kolarstwie górskim do obecnej, bajkowej ery, próbowaliśmy robić rowery ze wszystkich dostępnych metali; stali, aluminium i tytanu. Pamiętacie naszą pierwszą gwiazdę, Bow-Ti? Wbrew pozorom, lubimy metalowe rowery, dlatego z dumą możemy zaoferować świetnie jeżdżący i łatwiej dostępny, pełnoprawny rower enduro zbudowany z aluminium.

Geometria

Ripmo i Ripmo AF mają ten sam, stromy 76-stopniowy kąt rury podsiodłowej i duży, ale rozsądny reach, który umieszcza Ciebie centralnie nad pedałami. Dzięki temu utrzymasz wygodną pozycję nawet podczas długich jazd. Płaski kąt główki 64.9 stopni w połączeniu z widelcem o wyprzedzeniu 44mm powstrzymuje przednie koło przed myszkowaniem na podjazdach, jednocześnie zachowując spokój i stabilność podczas zjazdów. To naprawdę działa – cały dzień w górę, cały dzień w dół, cały dzień razem.

DW-Link

Od 2005 roku współpracujemy z guru od zawieszenia, Dave’em Weagle’em przy platformie zawieszenia DW-Link. Zapewnia niezrównane połączenie efektywnego podjeżdżania ze świetnymi osiągami na zjazdach, co zostało wielokrotnie udowodnione podczas zawodów EWS.

Sprężyna: oczywiście!

Dzięki większej progresji zawieszenia, Ripmo AF jest kompatybilny zarówno z damperami powietrznymi jak i sprężynowymi. Podczas jazdy zawieszenie jest aktywne w całym skoku, zapewniając przyczepność w każdym momencie.

Miejsce dla opony 2.6″

Możesz jeździć na wielkich, agresywnych balonach, możesz wybrać lekki, wyścigowy model  ale wiedz, że miejsca na oponę nigdy nie zabraknie.

Wybierz swój rozmiar.

Używamy standardowych oznaczeń S, M, L i XL aby opisać nasze rozmiary, ponieważ jest to łatwe do zrozumienia, ale nasz bardzo niski przekrok daje możliwość dopasowania rozmiaru ramy do zasięgu i preferencji.

Adapter ISCG05

Potrzebujesz napinacza czy bash guarda? Montujesz nasz super prosty adapter ISCG05 pod miskę suportu. Lubisz na lekko? Nie montujesz. Proste? Proste.

Siedem lat gwarancji

Przez siedem lat od zakupu wszystkie ramy i obręcze Ibis Cycles, zarówno karbonowe jak i aluminiowe, objęte są gwarancją producenta.
Jeżeli produkt ma wadę fabryczną, wada ta zostanie usunięta w okresie trwania ochrony gwarancyjnej.

Ripmo AF / Konfiguracje

Ripmo AF / Kolory

Ripmo AF / Media

Ripmo / Geo i szczegóły

WymiarSMLXL
Rura podsiodłowaA368380432483
Górna ruraB573603632655
SterówkaC90100110120
Tylne widełkiD435435435435
Kąt podsiodłówkiE77°76°76°76°
Kąt główkiF64.9°64.9°64.9°64.9°
Baza kółG1185121612371262
Wysokość suportu341341341341
Stack613620629642
Reach431458475495
Przekrok705750750760
Trail114114114114

Podstawowe cechy

Materiał: aluminium
Waga ramy: 3,74kg – Medium z damperem Topaz
Rozmiar koła: 29″ / opona do 2.6″
Skok przód: 160mm (dopuszczalne 170mm)
Skok tył: 147mm
Damper: 210 x 55mm
Osie: 148mm tył / 110mm przód
Sztyca: 31.6mm
Hamulec tylny: 160mm post mount / 203mm max
Tylne widełki: 435mm
Suport: gwintowany 73mm BSA
ISCG 05: kompatybilny za pomocą dołączanego do ramy adaptera
Stery: ZS44 góra / ZS56 dół
Kolory: Metal | Red Savina
Rozmiary: S / M / L / XL
Gwarancja na ramę: 7 lat

Instrukcje i ciśnienia

Kompletna instrukcja Ibis Cycles: LINK
Ustawienia dla Ripmo AF zawieszeń DVO Diamond/Topaz/Jade: LINK
Ustawienia dla Ripmo AF zawieszeń DVO Onyx/Topaz/Jade: LINK
Ustawienia dla Ripmo AF zawieszeń FOX 2021: LINK

Sugerowane rozmiary

Momenty dokręcania

Parametry sztyc regulowanych