Ripmo / Wstęp

Co się stanie gdy weźmiemy wasz ulubiony rower, nieco go wypłaszczymy i wydłużymy? Do diabła, a jak jeszcze dodamy bardziej progresywne zawieszenie i możliwość montażu sprężyny? I to jest dokładnie to, co zrobiliśmy w Ripmo V2.

Reszta doskonałych cech została taka sama: koła 29”, zwinność w każdych warunkach i miłość do długich przejażdżek.

Ripmo / Hajlajtsy

Geometria

Ripmo i Ripmo AF mają ten sam, stromy 76 stopniowy kąt rury podsiodłowej i duży, ale rozsądny zasięg, który umieszcza Ciebie centralnie nad pedałami. Dzięki temu utrzymasz wygodną pozycję nawet podczas długich jazd. Płaski kąt główki 64.9 stopni w połączeniu z widelcem o wyprzedzeniu 44mm powstrzymuje przednie koło przed myszkowaniem na podjazdach, jednocześnie zachowując spokój i stabilność podczas zjazdów. To naprawdę działa – cały dzień w górę, cały dzień w dół, cały dzień razem.

Traction Tune

Zawieszenie w naszych rowerach ma zmienioną charakterystykę z lżejszą szybką kompresją i odbiciem dla zapewnienia niezrównanej trakcji. Nie ma znaczenia czy to korzenie, kamienie czy miejscowe hopy, koła są przyklejone do podłoża niczym w rajdowych Buggy i tłumią każdą nierówność.

Sprężyna? Proszę bardzo!

Dzięki większej progresji zawieszenia, Ripmo V2 jest kompatybilny zarówno z damperami powietrznymi jak i sprężynowymi. Podczas jazdy zawieszenie jest aktywne w całym skoku, zapewniając przyczepność w każdym momencie.

Tyle miejsca na sztycę, ile tylko potrzeba.

Wszyscy wiemy, że większy jest lepszy. Wzięliśmy sobie to do serca i już w rozmiarze S możesz mieć sztycę o skoku 125-150mm. W M i L spokojnie mieści się 160-180mm a w XL nawet 210mm. Krótka rura podsiodłowa i niski przekrok pozwolą Ci wybrać rozmiar na podstawie zasięgu jaki lubisz.

Miejsce dla opony 2.6″

Możesz jeździć na wielkich, agresywnych balonach, możesz wybrać lekki, wyścigowy model  ale wiedz, że miejsca na oponę nigdy nie zabraknie.

Ślizgi? Tak, ślizgi.

Znudziłeś się już kupowaniem co sezon nowych łożysk? My też. Tam gdzie ma to sens, stosujemy ślizgi a tam gdzie, to bez sensu – zostawiliśmy łożyska. Ślizgi IGUS w dolnym linku są lżejsze, sztywniejsze i generalnie bezobsługowe. Dajemy na nie dożywotnią gwarancję, możesz spać spokojnie.

Adapter ISCG05

Potrzebujesz napinacza czy bash guarda? Montujesz nasz super prosty adapter ISCG05 pod miskę suportu. Lubisz na lekko? Nie montujesz. Proste? Proste.

Siedem lat gwarancji

Przez siedem lat od zakupu wszystkie ramy i obręcze Ibis Cycles, zarówno karbonowe jak i aluminiowe, objęte są gwarancją producenta.
Jeżeli produkt ma wadę fabryczną, wada ta zostanie usunięta w okresie trwania ochrony gwarancyjnej.

Ripmo / Konfiguracje

Ripmo / Kolory

Ripmo / Media

Ripmo / Geo i szczegóły

WymiarSMLXL
Rura podsiodłowaA368406432483
Górna ruraB573603632655
SterówkaC90100110120
Tylne widełkiD435435435435
Kąt podsiodłówkiE77°77°77°77°
Kąt główkiF64.9°64.9°64.9°64.9°
Baza kółG1187121912381267
Wysokość suportu341341341341
Stack609619628640
Reach433460475500
Przekrok703733740752
Trail125125125125

Podstawowe cechy

Materiał: karbon – monokok
Waga ramy: 2,92kg – Medium z damperem Topaz, 3,09kg – Medium z damperem X2
Rozmiar koła: 29″ / opona do 2.6″
Skok przód: 160mm (dopuszczalne 170mm)
Skok tył: 147mm
Damper: 210 x 55mm
Osie: 148mm tył / 110mm przód
Sztyca: 31.6mm
Hamulec tylny: 160mm post mount / 203mm max
Tylne widełki: 435mm
Suport: gwintowany 73mm BSA
ISCG 05: kompatybilny za pomocą dołączanego do ramy adaptera
Stery: ZS44 góra / ZS56 dół
Kolory: Star Destroyer Grey | Bug Zapper Blue
Rozmiary: S / M / L / XL
Gwarancja na ramę: 7 lat

Instrukcje i ciśnienia

Kompletna instrukcja Ibis Cycles: LINK
Ustawienia dla Ripmo V2 zawieszeń Fox 2020: LINK
Ustawienia dla Ripmo V2 zawieszeń Fox 2021: LINK
Ustawienia dla Ripmo V2 zawieszeń DVO: LINK

Sugerowane rozmiary

Momenty dokręcania

Parametry sztyc regulowanych